Wednesday, September 25, 2013

Teruskan atau ........?



Assalamualaikum dan Hai!

Sebenarnya rindu nak menulis balik. Tapi takde masa. Bukanlah takde masa sangat, cuma bila ada masa tu rasa nak rehat, nak tengok tv dan borak-borak. Jadinya terbantut la semangat nak menulis. Lagipun dengan keadaan blog aku yang macam tak cantik ni, rasa macam bosan pulak..

Sebenarnya aku bercadang nak menulis secara aktif dan penulisan aku tu kalau boleh nak la berkisarkan diri aku dan juga pandangan serta idea aku berkenaan isu semasa. Cumanya blog aku ni banyak cerita-cerita lama. Aku sayang dengan blog ni tapi pada masa yang sama blog ni jugak menunjukkan sisi tidak matang aku..

So apa pandangan korang ek? Adakah aku patut teruskan dengan blog sedia ada ni, atau aku perlu create the new blog? 

Hmm.. Jap, nak ambik masa untuk berfikir dulu..

p/s: Dilema..

No comments: