Wednesday, June 23, 2010

Kawan-Kawan Part 1

Ini adalah senarai rakan-rakan yang pernah hadir dalam hidup aku, dan mereka-mereka ini still subur dalam hati aku.. cheewwaahhh!! hehe..

>Nurul Aini aka ain: orang first yang aku buat kawan.. dia jiran depan rumah aku masa duk Pandan Jaya dulu.. tua setahun and aku selalu main masak-masak dengan dia.. hehe

Tadika Anakku Sayang
>Fatin Bazilah: ni satu-satunya kawan tadika yang aku ingat.. yang lain lupa dah, sebab apa aku ingat?? sebab bagi aku nama dia unik, pastu dia tinggal kat taman bakti, and dulu-dulu aku selalu buat prank call kat telefon rumah die.. hehe.. mintak maaf banyak-banyak sebab susahkan family ko... err.. seingat aku, aku panggil die akak.. tapi ingat-ingat lupa..

SK Pandan Jaya
>Nik Nor Aziera: my BFF masa sekolah rendah dulu.. memang sedih masa nak pindah sekolah dulu.. tapi jumpa balik kat matrix, dia panggil aku, mula-mula aku tak cam, tapi bila jumpa balik kat kafe, baru cam.. best giler jumpa kawan lama..

>Nur Aisyah: BFF aku gak.. lemah lembut and cantik orangnya, jumpa balik kat facebook.. seingat aku, dulu aku selalu bertiga dengan nik, aisyah and aku la sape lagi.. hehe

>Kanan: aku selalu gaduh ngan budak ni.. masa dulu benci gila ngan dia.. kalau gaduh je mesti nak panggil mak la, ayah la.. pastu air masak letak kat mata, konon-konon baru lepas nangis.. hehe.. lawak pulak bila ingat balik..

>Thavamani: pernah jadi BFF aku.. die selalu jugak datang umah aku, borak dengan mak aku.. dia baik and selalu tolong aku..

>Ayshah Zafirah: otak dia gila-gila and lawak.. hehe.. ada satu bende yang still aku ingat..

>Parameswari: Duk sebelah aku time darjah 3.. selalu cakap nak masuk Islam bila dah darjah 5.. tapi aku xtau la die masuk Islam ke tak sebab masa darjah 5 aku dah pindah.. hehe

>Wai Kitt: budak cina ni cute.. hehe

>Huda: kawan aku yang comel, duk kat taman cempaka rasanya.. mak dia selalu kata aku pandai, tapi aku rasa anak dia lagi pandai.. yela huda lepas PTS, aku pulak sangkut.. huhu

>Hazim: BFF masa darjah 3.. duk depan aku dalam kelas.. kitorang selalu share stationary.. mak aku kenal mak dia sebab mak dia jual kuih kat flat.. (wei hazim, kalau ko tersinggah kat blog aku ni, sila-sila la contact aku)

>Izati and Nazirah: dorang ni selalu berdua dalam kelas.. hehe

>Amirul Asraf: kawan gado aku.. hehe

SK Kg Kuantan
>Ana: sume orang pasti akan ingat suara dia.. HAHAHAHA.. badannye sangat halus dan kecik macam tak pernah membesar.. hehe

>Intan: budak yang sangat suka merepek and suka buat lawak.. giler best kalau lepak ngan dia..hehe

>Ika: kaki gelak and suka buli aku.. die paling suka tarik tudung and kacau orang kat surau.. hehe

>Along: sepupu ika.. die selalu jadi tukang gelak.. hehe

>allahyarham Amir Izzwan: -dalam kenangan-

>Hafis: HAHAHAHA.. si rongak ituuuu.....ko rongak lagi ke wei?? haha

>Edi: si pendek yang suka bikin aku panas.. dahla panggil aku wahid.. hehe

>Awal: si pembuat roti canai, yang selalu di buli oleh aku and kawan-kawan.. hehe

>Odeng: pernah suka ana kan?? hehehe

SMKBBBK
>Norlida: bersifat keibuan, selalu dengar masalah aku and selalu backup aku.. thanks lida.. hehe

>Haslina: member first yang aku kenal masa masuk sekolah menengah..

>Husna: BFF Haslina masa form 1 then jadi BFF ana lak.. hehe

>Kasturi: selalu bincang homework dengan dia, then aku, kasturi and lain-lain pernah masuk pertandingan projek sains, then kitorang menang.. hehe.. kasturi ni terror melukis..

>Audrey: best kawan dengan die.. kitorang selalu study sama-sama masa PMR dulu.. hehe

>Afiq: err.. my ex.. hehe.. tapi sekarang jadi kawan aku.. ok la.. die baik.. haha

>Yasrid: kelakar.. hehe

>Syihabuddin: suka cari gaduh dengan aku.. hehe

MRSM
>Masitah Muslim: aku sayang dia!! walaupun aku garang dengan dia, tapi dia banyak sabar dengan aku... hehe.. nampak je minah ni blurr, tapi die pandai..

>Cipa: roommate aku masa form 5.. dia ni pun aku sayang.. sebab die suka suruh aku study sebab aku suka tido.. hehe.. selalu suruh aku g joging.. hehe

>Lily, kak nas and kak aisyah: roommate aku masa form 4.. banyak tolong aku and layan aku tatkala aku homesick.. hehe

>Hanis: roommate aku masa form 5.. orang selalu kata muka aku sama dengan die.. hehe.. pernah jaga aku masa aku demam.. thanks..

>Sue: si lemah lembut dalam bilik aku.. hehe.. weekend mak sue selalu bawak makanan kat kitorang.. thanks sue and family!! hehe

>Pipah: budak sc 6 yang pertama aku kenal.. pipah pun baik ngan aku.. sayang pipah and i miss u!!

p/s: ni baru part 1 k.. untuk konklusi aku sambung kat part 2..

NOTABULUKAKI:aku tak dapat focus kat cite SHOWDOWN la.. sobsobsob~


4 comments:

Unknown said...

putus kawan kalau aku takde.

fara said...

ye2.. budak2 mrsm punyer cite tak hbs lagi.. hehe

Atika Azumi said...

aku pun xde sendra ! touching ! *miahaha*

fara said...

ada entry yang part 2 punyer.. hehe.. semalam tgk showdown.. so xdapek den nak fokus.. hehe