Monday, October 17, 2011

Takde tajuk

Assalamualaikum.. Haiiii.. Ape habaq semua.. Dah 2, 3 hari jugak I tak update blog.. Hakhakhak.. Bajet famous la pulak kan.. Padahal siapa je yang baca blog aku yang tak seberapa nii.. Hehe.. Weekend aku memang tak online sangat coz adik aku semua ada kat rumah.. So sebagai kakak yang cantik, sopan-santun, lemah-lembut, baik hati (naik lif tekan sendiri.. haha), aku kena mengalah lah dengan dorang.. Bagi dorang la pulak yang guna.. Agak-agak boleh dapat Anugerah Kakak Terbaik tak? Hikhikhik..

Apa-apa pun topik aku yang sebenar bukanlah nak menunjuk yang aku ni baik (tapi memang betul pun kan.. hahaha).. Cuma tiba-tiba aku terfikir, macam mana kalau mak ke, abah ke, adik-adik ke or even saudara-mara baca blog aku ni macam mana???? Aku segan weeiiiiiiii... Memang la aku suka bangga-bangga bagitau kat orang yang aku suka tulis blog dan aku ada blog, tapi hakikatnya aku malu bila orang baca hasil penulisan aku yang tak seberapa nii (walaupun dalam hati nak jugak orang baca)..

Tapi bila pikir-pikir balik blog ni untuk dibaca kan, kalau tak nak orang singgah baca kat blog kita, tak payah la buat blog kan?? Ntah pape la Fara nii.. Piiirahhhhhhhhhhhh...


P/s: Entry kali ni agak separa gilaaa.. Hahahaha

No comments: