Tuesday, October 11, 2011

Tolong menolong

Tadi, masa tengah layan forum, dan pada masa yang sama layan jugak Facebook, tiba-tiba my best friend masa kat mrsm dulu, Masitah Muslim a.k.a Cta tegur kat Facebook Chat, mula-mula Cta cite pasal Kaspersky yang die download tu macam ada problem, bila aku tanya line internet slow ke? Cta cakap line ok je.. So aku pun tak tau nak tolong macam mana since aku pun bukannya pakar dalam benda-benda macam nii.. Hehe.. Sorry la Cik Cta, tak dapat tolong awak pasal Kaspersky tuu.. Huhuhu.. 

So, memandangkan Cik Cta kita ni ada blog, so aku pun bertanya khabar la tentang blog beliau.. Comel je blog Cik Cta ni and blog dia pun poyo macam dia.. Hakhakhak.. Cik Cta pun merungut laa yang die takde mood nak menulis sebab katanya, blog dia tak cantik.. Bukan aku yang cakap, tapi Cik Cta yang cakap.. Hehehe.. Disebabkan Cik Fara ni terlebih rajin dan konon-konon macam terror je design blog, jadi aku telah diberikan tugas oleh Cik Cta untuk memperbaiki rupa bentuk blognya.. Haha.. Walaupun tak la terror sangat, tapi demi tidak menghampakan Cik Cta, saya pun tolong lah beliau.. 

Akhirnya inilah yang terhasil >> pOyo itU tOtot  Tak la cantik mana tapi aku harap Cik Cta suka sebab aku hanyalah di tahap amatur lagi dalam bidang blog ini.. Hope Cik Cta terus bersemangat dalam dunia blog nii..

Cik Fara sayang Cik Cta

P/s: Ni la best friend kat maktab dulu tapi aku selalu marah-marah Cik Cta ni.. Sorry ye, walaupun saya garang, tapi saya sayang awak.. Peace..^_^


Time prep malam 2006 -buruknya aku-




2 comments:

Masitah Muslim said...

awOk memG bekeng,..tP syE sukeee~~hihih ciK cTA pOn lEb cik fara,..hehehehe,...tHAnks cik fara ku sYg,..i leb d deSign sO much!~~heheheheh

Nurliyana said...

ehhe .. cute! :D